Često postavljana pitanja

DA LI MOGU DA PLATIM PROIZVODE NA DIDAKTA.BA SAJTU PLATNIM / KREDITNIM KARTICAMA I KOJIM?

pikpay i pay@web je servis online naplate integriran kao osnovni oblik online plaćanja u okviru Didakta Online Shop-a i omogućen je prihvat svih MasterCard Visa i Maestro kartica iz domaće i inostrane naplatne mreže.  

Ukoliko su vam potrebne dodatne informacije o načinima plaćanja, pozovite nas na broj telefona 033 658 746 ili putem email-a: [email protected] 

 

DA LI JE POŠTARINA UKLJUČENA U CIJENU?

Isporuka na vašu kućnu adresu  nije uključena u cijenu.

 

Trošak dostave za područije cijele BiH košta 10KM sa PDV-om  i automatski se obračunava prilikom transkacije u trenutku zaključivanja narudžbe. 

 

Isporuka vaših narudžbi je omogućena u saradnji sa kurirskom sluzbom Express One.

 

 

PRI NARUČIVANJU ROBE, ZABORAVIO SAM DA NAZNAČIM NAČIN PLAĆANJA (TRANSPORTA). DA LI ĆE TAJ PROIZVOD STIĆI NA MOJU ADRESU, A AKO NEĆE, ŠTA DA URADIM?Ukoliko ne popunite neko od obaveznih polja(označeni su zvjezdicom*) naš program Vam neće dozvoliti da pređete u sljedeći korak kupovine, vratiće Vas na prethodni i upozoriti da popunite polje koje nedostaje.

 

KUPOVINU OBAVLJAM ZA FIRMU (Pravno lice). DA LI MOGU DA PLATIM SA RAČUNA FIRME?Možete platiti sa računa firme. Potrebno je da u okviru načina plaćanja odaberete opciju virmansko plaćanje (ili plaćanje preko računa), popunite nalog za prenos i izvršite prenos sredstava.

 

 

IMAM TEKUĆI RAČUN U BANCI. DA LI MOGU ONLINE DA KUPIM PROIZVODE PREKO TOG RAČUNA?

Ukoliko želite da platite preko svog računa direktno sa svog računara koristeći opciju e-banking svoje banke onda treba da za način plaćanja odaberete Uplatnicom / nalogom za prenos, unesete podatke u Vaš sistem i platite. Ukoliko želite da lično platite u banci, a opet sa Vašeg tekućeg računa, onda opet odaberete način plaćanja Uplatnicom / nalogom za prenos, odštampate ili prepišete podatke, ponesete ih sa sobom i uplatite lično u banci nalogom za prenos sa Vašeg tekućeg računa.

 

DA LI MOGU ONLINE DA NARUČIM PROIZVOD, A DA GA NEGDJE LIČNO PREUZMEM?

Ukoliko želite vašu robu preuzeti i izvršiti plaćanje u prodajnom objektu, prilikom kupovine odaberite proizvod i opciju Plaćanje pri preuzimanju. Nakon što zaključite narudžbu, kontaktirat će vas Didakta tim kako bi dogovorili vrijeme isporuke i plaćanje u dogovorenom Didakta prodajnom objektu. 

 

 

REGISTROVAN SAM KAO VAŠ KUPAC I KUPOVAO SAM KOD VAS, MEĐUTIM, MORAO SAM DA PROMJENIM INTERNET PROVAJDERA. ŠTA TREBA DA RADIM U OVOM SLUČAJU?

E-mail adresu možete promjeniti nakon logovanja na sajt u opciji "Moj nalog".  Takodje nam možete poslati nove korisničke podatke na [email protected] i mi ćemo ih korigovati za vas.

 

 

GREŠKOM SAM NARUČIO PROIZVOD. DA LI MOGU DA OTKAŽEM NARUDžBU?

U ovom slučaju, potrebno je da nam u roku od 45 minuta nakon poslate narudžbe pošaljete e-mail u kojem ćete naznačiti koja je greška u pitanju i obavjestiti nas da poništimo narudžbu. Tada će ista biti stornirana. Ukoliko to ne uradite u naznačenom vremenu, moguće je izvršiti povraćaj robe, ali Vam u tom slučaju zaračunamo proviziju koja iznosi 2% od vrijednosti datog artikla (minimalno 5KM + PDV po artiklu) u svrhu pokrivanja troškova usluga dodatne logistike. Rok za započinjanje procedure povrata je 24h od trenutka prijema robe. 

Ukoliko je potvrđena narudžba već plaćena putem Online servisa naplate pikpay i pay@web a želite istu otkazati, narudžba može biti stornirana u predviđenom roku a povrat sredstava od strane banke vraćen kad se izvrši procedura povrata novca koja može trajati 72h u posebnim slučajevima i više. 

Korištenje inostranih platnih kartica zahtjeva dodatnu provjeru korisnika. **

 

 

ŠTA SE DEŠAVA AKO ROBA KOJU DOBIJEM BUDE OŠTEĆENA? DA LI JE MOGU ZAMJENITI I NA KOJI NAČIN?

Da, postoji mogućnost zamjene oštećene robe, a način i uslovi pod kojim se to može uraditi detaljno su opisani u rubrici “reklamacije” .

 *Više informacija potražite na didakta.ba/reklamacije

 Ukoliko vam je pošiljka stigla oštećena, najbolje je da u roku od 24 sata kontaktirate kurirsku službu koja je isporučila paket, kako bi napravili zapisnik. Ukoliko je roba stigla neoštećena, ali je neispravna, kontaktirajte naš servis kako bi vam poslali zamjenu.

 

 

DA LI JE MOGUĆA ISPORUKA VAN BiH?

Didakta Online Shop svoje poslovanje ne vrši izvan granica teritorije Bosne i Hercegovine, za krajnje kupce.

 

Za sada ne postoji mogućnost isporuke robe van teritorije BiH. Ukoliko ova opcija bude dostupna bićete  obavješteni. 

 

*Inostrana pravna lica Pravna lica mogu naručiti robu od Didakte prema metodama objašnjenim u rubrici plaćanje. 

 

 

ŽELIM DA OBRADUJEM NEKOG I POŠALJEM MU POKLON NA KUĆNU ADRESU. DA LI JE TO MOGUĆE, I NA KOJI NAČIN?

Dovoljno je da izaberete željeni proizvod, odaberete opciju “Poklon” i u napomeni narudžbe upišete adresu na koju želite da pošaljete poklon. Ono na šta trebate obratiti pažnju je da u ovoj opciji morate izvršiti plaćanje online. Čim budemo zaprimili Vašu uplatu poslaćemo poklon osobi kojoj želite.

 

 

KAKO DA ZNAM DA SAM SIGURNO OBAVIO NARUČIVANJE?

Kada kliknete na dugme „Zaključi narudžbu" na ekranu će Vam se pojaviti poruka „Vaša narudžba je uspješno obavljena“ i na e-mail koji ste upisali i koji koristite za kupovinu stići će Vam potvrda narudžbe sa svim proizvodima koje ste poručili,. Zatim i odgovarajuća elektronska faktura uz potvrdu datuma kada će proizvodi biti spremni za isporuku.

 

 

 

ZABORAVIO SAM LOZINKU ZA LOGOVANJE. ŠTA DA RADIM?

Sve što je potrebno je da prvo upišete Vaš Username i kliknete na link „Zaboravili ste lozinku? Kliknite ovde“. Zatim, u prozoru koji Vam se bude otvorio upišite Vašu e-mail aderesu koju ste nam prosljedili pri registraciji. U kratkom roku će Vam na tu adresu stići Vaša lozinka i moći ćete nesmetano da izvršite kupovinu.

 

 

ZABORAVIO SAM USERNAME ZA LOGOVANJE. ŠTA DA RADIM?

Ukoliko ste zaboravili svoj username, kontaktirajte nas putem e-maila, objasnite problem i zahtjev da Vam pošaljemo korisničko ime sa kojim ste se registrovali na našem sajtu. Ovom prilikom potrebno je da nam dostavite što više ličnih podataka (ime, prezime, e-mail adresu, i sl.) kako bismo Vas lakše pronašli u bazi i bili sigurni u jedinstvenost podataka.

 

** Ovim putem Didakta zadržava pravo da zahtjeva dodatne podatke o identifikaciji korisnika u svrhu zaštite zloupotrebe korisničkog imena, u protivnom  sve narudžbe sa  spornog naloga neće biti realizirane.

 

 

UPISAO SAM POGREŠAN PODATAK O SEBI I TEK KASNIJE UVIDJEO GREŠKU. KAKO MOGU TO DA ISPRAVIM?

Svoje podatke možete mjenjati bilo kad. Kada se sa svojim korisničkim imenom i lozinkom ulogujete na naš sajt i pristupite stranici ''moj profil''. Na ovom mjestu možete mjenjati i druge podatke vezane lično za Vas, pregledati svoje narudžbe, njihove statuse kao i omiljene proizvode(pins).

 

 

KOLIKO DUGO VAŽI MOJA REZERVACIJA?

*Rezervacije ne važe u slučaju kupovine putem online servisa naplate, iste se otpremljuju u što kraćem roku. 

Za narudžbe koje su zaključene sa opcijom plaćanaja pri pouzeću ili putem uplatnice, e-banking, Didakta u dogovoru sa kupcem će držati spremnu robu za isporuku  maksimalno u trajanju 3 dana

Ukoliko ste uplatu izvršili putem uplatnice ili e-banking servisa, po primitku sredstava i potvrde banke u iznosu narudžbe, robu vam šaljemo u što kraćem roku.  

 

 

GDJE MOGU PRONAĆI INFORMACIJE O SERVISU, REKLAMACIJAMA I OSTVARIVANJU GARANCIJE?

Sve informacije koje se tiču servisne podrške, reklamacija i garancije se nalaze u dnu stranice i detaljno su objašnjeni u rubrikama: 

 

Dostava i Preuzimanje;

Plaćanje;

Reklamacija;

Servis; 

 

Za sve dodatne informacije koje su vam potrebne prilikom kupovine na raspolaganju vam stoji Didaktin tim. Kontakt informacije u nastavku:


email: [email protected]

 

Telefon Centrala:         +387 33 658 746 

 

Uživajte u svim našim pogodnostima koje vam pruža Diakta Online Shop, a za uzvrat naša obaveza je biti vaša podrška i najbolji online servis pri kupovini. 

 

 

 
Didakta d.o.o. Sarajevo. Društvo za unutrašnju i vanjsku trgovinu i usluge. 2017 Sva prava pridržana*